سرزمین دانایی

سرزمین دانایی
وبلاگ مطالب علمی وزندگینامه شخصیت های بزرگ وجدیدترین اخبار 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین دانایی و آدرس sarzamindanaee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام خدا

 

پلیس عراق اعلام کرد 10 نفر از جمله چهار کودک روز شنبه در حملات جداگانه در نقاط مختلف عراق کشته شدند. در این حملات 13 نفر نیز زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بغداد، یک منبع محلی پلیس که خواست نامش فاش نشود گفت،‌ فرمانده یکی از تیپ های ارتش عراق و دو تن از محافظان وی در پی انفجار دو بمب کنار جاده ای در مسیر حرکت کاروان آنها کشته شدند. این نیروها در منطقه وادی عرقوب در 35 کیلومتری شمال بعقوبه مرکز استان دیاله سرگرم انجام عملیاتی علیه شبه نظامیان القاعده بودند. در این حمله شش تن نیز زخمی شدند.
در استان صلاح الدین افراد مسلح به یک ایست و بازرسی در شهر سامرا در 120 کیلومتری شمال بغداد حمله کردند که در پی آن یک پلیس کشته و سه نفر زخمی شدند. در پی این حمله درگیری شدیدی بین پلیس و مهاجمان رخ داد که طی آن دو تن از مهاجمان نیز کشته شدند. دو کودک نیز بر اثر شلیک گروه های درگیر به اطراف کشته شدند.
دو کودک نیز بر اثر انفجار بمب در کنار خودرو یکی از اعضای گروه شبه نظامی سحوه که مورد حمایت دولت قرار دارد، کشته شدند. این حادثه در شهر شرقاط در 280 کیلومتری شمال بغداد رخ داد. در این حادثه عضو مورد نظر گروه سحوه زخمی شد.
افراد مسلح همچنین در 14 خانه متعلق به ماموران پلیس در مناطق مختلف شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین (170 کیلومتری شمال بغداد) بمب منفجر کردند که طی آن سه نفر زخمی شدند و خساراتی به خانه ها وارد شد.
عراق اکنون مدتی است که صحنه شدیدترین درگیری های سالهای اخیر بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:49 ] [ محمدامین حاج حسنی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای افزایش اطلاعات عمومی تاسیس شده است. باتشکرازبازدیدشما
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 5528
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


کد بارش ستاره


کد ساعت فلش


کد بارش گل

فال حافظ

داستان روزانه
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت